4 Temmuz 2011 Pazartesi

Yalan



Düşerken duramazsın
Susarken anlatamazsın
Belki de..
Ne bileyim ben..

Uzaksan duyamazsın
Bıraksam bulamazsın
Nerdeyim
Biliyorum ben..

Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan
Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalaaan



Bilirsen unutamazsın
Aşikarı saklayamazsın
Kimdeyim
Arıyorum ben..

Solarsan açamazsın
Kurursan damlayamazsın
Belkide
Kuruyorum ben...?


Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan
Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan...
 


Leyla ile Mecnun - Yalan

3 yorum:

  1. Allah yalandan korusun :)

    YanıtlaSil
  2. dün, tüm bölümlerini izleyememiş olsam da, ilk defa Leyla ile Mecnun'da üzüldüm :(( bu şarkıyı söylüyordu. var mı böyle bir şarkı acaba gerçekten yoksa dizi için mi yapmışlar, h
    ç duymamıştım.

    YanıtlaSil
  3. *Yusufsan21
    Amiiinn :) Aslinda en çok nefret ettigim seydir yalan..

    *yemyeşildeniz
    Evet hüzünlü bir sezon finali oldu :/ Bende hiç duymamistim, dizi için yapmis olmalilar.. Ali Atay'inda sesine saglik diyelim :)

    YanıtlaSil

Çok zor bazen
Avaz avaz susmak...