16 Kasım 2010 Salı

Mim from Devletnur..

Devlenurum mimlemissin bizede cevaplamak düser x) iste geliyoorr..

1. En sevdiğiniz kelime?
ISLAM, ve Gülüm

2. Nefret ettiğiniz kelime?
Küfür ve bos, gereksiz sözleri olusturan kelimeler

3. Ne sizi heyecanlandırır?
Bilmiyorum.. O kadar çok zaman olduki tam anlamiyla heycanlanmadigim.. Hissizimdir biraz :s

4. Heyecanınızı ne öldürür?
Elestiriler

5. En sevdiğiniz ses nedir?
Ney ve su sesi

6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
Cizirtayan çatal sesi, zorlana zorlana kahkaha atmaya çalisan insanlarin sesi

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
ögretmenlik.. çok sorumluluk ve çok sabir gerektiren bir meslek..

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
Bilmem hiç düsünmedim simdide aklima gelmiyor.. Belkide uçmak

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
ne tuhaf bir soru bunuda bilemicem

10. Nerede yaşamak isterdiniz?
Dinimi özgürce yasayabilecegim bir yerde

11. En önemli kusurunuz nedir?
O kadar çok ki...

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
Kötü huydan nasil keyif alinir bilmem.. Ben almam

13. Kahramanınız kim?
Dostlarim

14. En çok kullandığınız küfür?
Küfür kullanmam .

15. Şu anki ruh haliniz nasıl?
çeliskili :/

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Sen Dogru Ol, Egri Belasi Bulur ;)

17. Mutluluk rüyanız nedir?
Doyasiya Rabbimin ilmini ögrenmek .. Oda yakinda gerçeklesecek insAllah

18. Sizce mutsuzluğun tanımı?
ne cevap verecegimi bilmiyorum :s

19. Nasıl ölmek isterdiniz?
Sessiz ve sakin bi sekilde

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz ALLAH 'ın size ne söylemesini istersiniz?O hangi sözleri bana layik görürse onlari söyler bunu düsünmek bana düsmez

Devletnurcum isteee bitti mimledigin için tesekkürler Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Sevgili Gülümse,senden bir şey rica edebilir miyim?"Beyaz Lale"ye yorum yazamıyorum,birkaç kez denedim.Sen yazabiliyorsun sanırım.Onu mimlemiştim.Haberlendirir misin?

    YanıtlaSil
  2. merhaba,bende sizi mimlemiştim ama gördümki siz zaten aynı sorularla mimlenmişsiniz,kendim mimlemiş gibi okudum cevaplarınızı :),çok güzeldi.
    hayırlı günler arkadaşım...
    selam ve dua ile..

    YanıtlaSil
  3. Beni mimlediginizi görmedim kusura bakmayin gerçekten. Gerçi ayni sorularmis x) okudugunuz için tesekkürler
    Selametle, hayirli günler :)

    YanıtlaSil

Çok zor bazen
Avaz avaz susmak...